שם:
טל':
אימייל:
הערות:
אזור:
רק ביגל מטבחים: מתנה על כל מטבח כיור איכותי + ברז מפואר.

פרפקט ליין: מטבח 10 מטר אורך רק 8,900 ש"ח (כולל מע"מ למזומן).

מבצע חם בכתר: 3 מטר שיש + כיור סילי קוורץ + ברז רק 13,900 ש"ח כולל הובלה והרכבה.

מבצע בדור מטבחים: מטבח 11 מטר רק 13,990 ש"ח.

מבצע בדור מטבחים: מטבחים מתצוגה ב 50% הנחה ! 

מבצע בארדוליין:
 מטבחים קומפקטיים לדירות נופש !! דירות להשכרה !! דירות סטודנטים !! 

מכונת קפה לבית קפה

בואו לשדרג את בית הקפה שלכם עם מכונה ייעודית למסעדות ובתי קפה. המכונה היא כמובן מכונה ידנית, המאפשרת לכם כשפים , מלצרים ועובדי קפה – את הטאץ' האישי שלכם בהכנת המשקה הממותק. בשונה ממכונה של משרד, כשאתם עובדי קפה מקצועיים, לבטח יש לכם את עקרונות ההכנה הייחודיים שלכם, את מינון החומרים שאתם אוהבים להשתמש בו ורמת הקצפת החלב הנדרשת. כמובן שעבודה מול לקוחות מצריכה שכל פעם תעשו משקה אחר, בהתאם לדרישה. לכן, בבית קפה משתמשים אך ורק במכונה להכנת קפה שהיא מכונה ידנית. להלן האפשרויות שלכם להכנת קפה טעים במיוחד.

מכונת קפה עם ראש אחד

מכונת קפה עם ברז אחד וראש סינון אחד. ראש הסינון מתממשק לברז ומאפשר את הכנת הקפה בפועל בצורה ידנית. המכשיר משמש בתי קפה קטנים של 5-10 שולחנות זוגיים/משולשים, כלומר יכול לשרת 10-15 איש בממוצע כשאולם הסועדים מלא. מכונת קפה זו מתבססת על רמות הכנת קפה והקצפת חלב שונות ומביאה כל משקה לרמת עיבוד ייחודית המסמלת את בקשתו של הלקוח: קפה דל הקצפה ייראה כמעט חלק, וקפה במתכונתו הרגילה ייראה מוקצף מאד.

מכונת קפה לבית קפה

מכונת קפה עם 2 ראשים

מכונת קפה המיועדת לבתי קפה גדולים ומסעדות קטנות-בינוניות. לרוב, זה מתחיל מ- 10 שולחנות של 2-3 איש ומגיע ל 15 שולחנות בעלי קנה מנידה דומה. כמות אנשים שיכולים לקבל מענה מהמכונה: 20-45 איש. המכונה מסייעת לכם להפיק קפה מסוגים שונים, מוקצף, דל הקצפה, עם רמות שימוש שונות של אבקת קפה (שנקבעת באמצעות מסנן הראש). מכונה זו משמשת את רוב המקומות בהם מגישים מזון וקפה ברמה מקצועית ללקוחות.

מכונת קפה עם 3 ראשים

מכונה המשמשת מסעדות גדולות, לרוב מעל 45 איש. במכונה זו אתם נהנים מ- 3 ראשים ו- 3 ברזים, ועל כן יכולים לייצר 3 קפה בו זמנית! בהתחשב בכך שהכמות המינימלית שאנו ממליצים היא 45 איש, 15 הפעלות מספיקות להגשת קפה לכל יושבי האולם, אם הוא מלא. מכונה זו משמשת את מסעדות הבוטיק בערים הגדולות, וגם סניפים גדולים של קפיטריות מפורסמות עושים בה שימוש. היתרון שלה הוא בעיקר יתרון הגודל. אם יש לכם כמות גדולה של סועדים, זהו מכשיר הקפה האידיאלי עבורכם.