שם:
טל':
אימייל:
הערות:
אזור:
רק ביגל מטבחים: מתנה על כל מטבח כיור איכותי + ברז מפואר.

פרפקט ליין: מטבח 10 מטר אורך רק 8,900 ש"ח (כולל מע"מ למזומן).

מבצע חם בכתר: 3 מטר שיש + כיור סילי קוורץ + ברז רק 13,900 ש"ח כולל הובלה והרכבה.

מבצע בדור מטבחים: מטבח 11 מטר רק 13,990 ש"ח.

מבצע בדור מטבחים: מטבחים מתצוגה ב 50% הנחה ! 

מבצע בארדוליין:
 מטבחים קומפקטיים לדירות נופש !! דירות להשכרה !! דירות סטודנטים !! 

טיפים לעיצוב מטבחי יוקרה

עיצוב מטבחי יוקרה היה מאז ומעולם משאת נפשם של בעלי בתים. עיצוב חדר מיוחד זה מקנה לכם קרש קפיצה מהיר להשבחת הנכס והפיכתו לבית מעוצב ומהודר יותר ביחס להווה. מי שעובד במטבח ונמצא בו חלק ניכר משגרת יומו ודאי ירצה בכך גם מהטעמים הפונקציונליים, שכן אז העבודה יעילה, נוחה ופוריה הרבה יותר ביחס להווה. קטלוג מטבחים בעיצוב מודרני כך תעצבו את המטבחים שלכם בחוכמה ובהתאמה מלאה לנעשה בבתים שלכם.

אפיינו את עיצוב הבית

בתים מעוצבים במגוון סגנונות, ואם קניתם נכס מוכן בלי לשפץ, ומעולם לא נדרשתם לסוגיה, תצטרכו להידרש לה כעת כדי לבחור עיצוב כדאי למטבח. נסו להתחקות אחר ארונות, משטחי ריצוף, ורכיבים דוממים נוספים, לרבות משקופים, דלתות, חלונות ומסגרות-חלון. התרשמו האם הבית מעוצב בסגנון כפרי חום על טהרת העץ והצורה העגולה, או שמא מדובר על בית מודרני בהיר, עם גווני לבן לא מעטים, על טהרת הצורה המרובעת. על פי רוב זו החלוקה העיקרית בין סגנונות העיצוב. במידה והבית שלכם הוא רב-סגנוני, נסו להתחקות אחר העיצוב שלו בקרבת חדר המטבח. בהתאם לכך, מומלץ לעצב את המטבח.

עיצוב מטבחי יוקרה

פעלו לרכישת רכיבי מטבח שישנו סיכוי לא קטן שייעשה בהם שימוש

כך, למשל, אם המומחיות שלכם היא עיבוד מזון: קיצוץ ירקות, הכנת חומרי גלם לפני החימום, וכד' – תצטרכו משטח עבודה גדול עם הרבה מקום פנוי. לעומת זאת, אם אתם אנשי המזון המהיר, ועיקר העבודה שלכם היא חימום האוכל, אתם תזדקקו לשיש יחסית קטן, אבל לערכת חימום גדולה ומסיבית, למשל תצטרכו להקדיש מקום פנוי לכיריים של 4 פתיליות, ולחשוב גם על מקום למכשירים חשמליים כמו טוסטר אובן ומיקרוגל. אם משטח השיש שיישאר פנוי יהיה קטן, זה יתאים בדיוק לצרכים שלכם במקרה זה. מה שחשוב הוא לבחור שיש שיתאים לעיצוב המטבח אותו אפיינתם בטיפ הקודם.

רכיבי אחסון בהתאמה לעיצוב המטבח

גם רכיבי אחסון למטבח צריך לדעת לבחור בפדנטיות. כאשר אפיינתם את עיצוב המטבח, יש לפעול לרכישת ארונות, מגירות ומדפים המתאימים לו. כמו כן, יש לרכוש את הרכיבים על פי אופן השימוש אליו אתם רגילים. לדוגמה, אם אתם אנשים של ארונות והתקנים סגורים, עבו את המטבח בארונות. אם ההתקנים הפתוחים מועדפים עליכם, שלבו יותר מדפים וכוורות-מטבח.